Умови надання послуги «App Club» (далі – Послуга)

  1. Підключення та відключення Послуги
    1. Активація Послуги відбувається шляхом передавання текстового повідомлення будь-якого змісту (крім слова «Стоп»/«Stop» у будь-якому регістрі) на скорочений номер 8870 (згідно тарифу, наведеному в Таблиці 1) або шляхом підтвердження активації за адресою http://appclub.com.ua/ та за допомогою прикладної програми для смартфонів та планшетів на базі ОС Android.
    2. При першому замовленні Послуги Абонент не сплачує її вартість протягом 3 (трьох) днів з дня активації Послуги. Інформація щодо дати, до якої для Абонента діє акційний тариф, надходить Абоненту в інформаційному текстовому повідомленні після активації Послуги.
    3. Для Абонента, що раніше користувався Послугою, відключив її та підключив знову, акційний тариф не застосовується, а плата за користування Послугою та вартість активації Послуги справляється з першого дня підключення.
    4. В останній день дії акційного тарифу Абоненту надходить текстове повідомлення зі скороченого номера 8870, що інформує Абонента про закінчення дії акційного періоду, вартість Послуги та інформацію щодо способу відключення Послуги.
    5. Відключення Послуги здійснюється шляхом передавання текстового повідомлення зі словом «Стоп»/«Stop» (у будь-якому регістрі) на скорочений номер 8870, або шляхом підтвердження відключення за адресою http://appclub.com.ua/ та за допомогою прикладної програми для смартфонів та планшетів на базі ОС Android.
  2. Вартість користування Послугою
    1. Тариф за користування Послугою обирається та застосовується автоматично, в залежності від залишку коштів на особовому рахунку Абонента (згідно з тарифами, наведеними в Таблиці № 1).

      Таблиця 1

      Тип плати за Послугу Тариф, грн*
      Вартість передавання/отримання текстових повідомлень зі скороченого номеру 8870 Не справляється
      Вартість доступу до Послуги на тиждень 4,25 грн
      Вартість доступу до Послуги на день 0,62 грн/день
      Вартість повторної активації Послуги 4,25 грн

      * із урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуги без урахування ПДВ.

    2. При цьому за замовчуванням Абонент сплачує вартість Послуги на тиждень. У разі відсутності необхідної суми коштів для стягнення плати за Послугу за тиждень на особовому рахунку Абонента, Абонент сплачує вартість Послуги на день.
    3. У випадку, якщо з рахунку абонента була успішно стягнута вартість користування Послугою за тиждень, Абоненту надається доступ до завантаження Контенту на 7 днів.
    4. У випадку, якщо з рахунку абонента була успішно стягнута вартість користування Послугою за день, Абоненту надається доступ до завантаження Контенту на 1 день.
    5. Після закінчення терміну, на який Абонент успішно сплатив доступ до Контенту Послуги, плата за доступ до Контенту здійснюється за логікою, що описана у п. 2.1.-2.3.
  3. Умови завантаження Контенту при користуванні Послугою
    1. Контент можуть завантажувати лише абоненти мережі «Київстар». Контент за адресою http://appclub.com.ua/ та у прикладній програмі для смартфонів та планшетів на базі ОС Android «App Club» поділяється наступним чином:
    2. Контент, що можна завантажити без справляння плати за завантаження, без підключеної Послуги;
    3. Контент, що можна завантажити без справляння плати за завантаження, лише за умови підключеної Послуги.
  4. Умови інформування користувачів Послуги
    1. При активації Послуги Абонент надає згоду на отримання інформаційних текстових повідомлень з новинами Послуги. Текстові повідомлення надходять зі скорочених номерів 8870, 8800. Плата за отримання текстових повідомлень зі скорочених номерів 8870, 8800 не стягується.